13 Ocak 2016 Çarşamba

O vurduğum kıyılara





Bitişim başlangıç
Sonum sonsuz

Kimsesizliğim sonlu
Umutlarım sonlu
Hayallerim sonlu
Sen sonlu,,,

O sonsuz
Ben sonlu

Ona bakan ben
Beni gören o

Kesme avizeler
Eskimeyen kaldırımlar
Sonu gelmeyen satırlar
Hep unutulan mısralar
Ne kadar onlar
hüzünler,,,

Yaşadığım
Kirlendiğim
Asalaklığım
Kadınım sana

Ben,,

Baştan aşağı seni yıkayan
Mavi ,keskin ,yırtıcı
Yıldızlar kustuğum
Onurumuz
Sonra birinden
Öğrenir
Ama birinin değil

Bazı geceler
Biraz daha
Davetin
Şehvetin

Sen,,

Düğümlenir
Sana
Sığınır
Hafif
Önde
Ellerim
Boynum
Bacaklarım
Kıyıya
Kıyılara
Çarpışan bedenim sana
Sığındığım

Azarlarım 
Hemen 
Değil
Hep sonra
Daha sonra
O vurduğum kıyılara
Sarp ve dik kenarlara

Her an unutulmaktan
Her an sensiz
Ama hep
Sen,,

Ne güzel
Ben

Ne kötü son
Hep sonu olan sonsuz
Zaman değil
Her an son
Her an
Sen
Unutulan ben
Tutulan
Dizilen
Vurulan

Cesaretinden
Saçlarından
Gözlerinden
Yoksuzluğum
Yoksulluğum
Sen,,

Düşlerimde kaç
Ya
Umutlarım da
Yalan mı
Sen
Yoksa
Ben

Bazı geceler
Düğümlenir
Sensizce
Neden yalan söylesin
doldurmasın

Boşum
İçini döken

Geçen gün
Sen,,
Eksilen
Ben
..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder