11 Haziran 2012 Pazartesi

Tatil başlayalı sıkıntıdan.

-Odamı toplamıyorum bildiğin çöplük odam.
-Evde daha çok uyuyorum. Annem kızıyor artık. Bilirsin eskiden kızmıyordu fazla.
-Günde 1 öğün yiyorum nerdeyse..
-Ellerim kahve kokuyor artık..
-“Bir daha dinlememe gerek yok ” dediğim şarkıları başa sarıp baştan dinliyorum.
-Çok para harcamaya başladım. Neye ne para verdiğimi hatırlamaz haldeyim.
-Evde yemekleri artık babam yapıyor.
-Günde 3 kahveden ziyade o 7-8 oluyor.Bazense 10’nu geçiyor.
-Kahveden artık kupan tanınmaz hale geldi.
-Bazıları için saçma görünün eşyalarımı ve takıntılarımı artık odamda ki pislikten ayırt edemez hale geldim.
-Bilgisayara ve TV'ye bakmaktan gözlerim kızardı ve asla geçmeyecek gibi gelen gözlerimin altında mor halkalar oluştu.
-İçimde önlenemez bir Orhan Pamuk sevdası başladı.( Kara Kitap-Yeni Hayat )
-Ve en acısı ise artık boğuldum sanki bu ben değilim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder